آرشیو دی ماه 1400

ثبت شركت با مسئوليت محدود و ثبت برند از تخصص هاي هانا ثبت است. خريد و فروش برند با كمترين هزينه، ثبت شركت خارجي و... از ديگر تخصص هاي هانا ثبت مي ...

خريد دوره سئو از سئو وب

۱۱ بازديد

Search Engine Optimazation يا به اختصار SEO، مجموعه‌اي از تغييرات كوچك اما موثري هستند كه به رشد وب سايت شما كمك مي‌كنند. شايد اگر به صورت مجزا به هركدام از راهكارهايي كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت، نگاه كنيد، در موثر بودن اين روش‌ها شك داشته باشيد. اما وقتي اين راهكارها را با هم تركيب كنيد و بهينه‌سازي‌هاي ديگر سايت را هم همزمان انجام دهيد، شاهد تاثير شگفت سئو روي سايت خود خواهيد بود. ممكن است با بعضي از مواردي كه در اين مقاله درباره‌اش صحبت مي‌كنيم، تا حدودي آشنا باشيد. اما از آنجايي كه اصول اوليه و پايه بهينه‌سازي موتورهاي جستجو اهميت زيادي دارد و اين مقاله هم قرار است براي افراد مبتدي تا پيشرفته مناسب باشد، ما به تمام جزئيات خواهيم پرداخت.

 

نكته‌اي كه بايد در همين ابتدا به آن اشاره كنيم اين است كه با وجود اهميت الگوريتم‌هاي گوگل و روش‌هاي بهينه‌سازي موتورهاي جستجو، شما در هر حال بايد اولويت را به كاربران خود بدهيد. يعني تمركز خود را معطوف آن چيزي كنيد كه مخاطبين سايت نياز دارند. اگر قرار باشد تمام فكر و ذكرتان، رتبه گرفتن در نتايج جستجوي گوگل باشد، همه چيز خيلي ماشيني و ربات‌وار پيش خواهد رفت. در حالي كه يك وب سايت خوب، سايتي است كه براي بازديدكنندگانش، مطلوب باشد. فراموش نكنيد اولويت گوگل هم، تجربه كاربري خوب است نه فقط رعايت اصول بهينه‌سازي موتورهاي جستجو.

 

ما در طي آموزش، مثال‌هايي از وب سايت‌هاي مختلف مي‌زنيم تا نكات را به صورت عملي ياد بگيريد. ممكن است موضوع كسب و كار اينترنتي شما مشابه يا كاملاً متفاوت با اين مثال‌ها باشد. در انتهاي اين صفحه، اگر سوالي براي شما به وجود آمد، مي‌توانيد در بخش نظرات مطرح كنيد تا در اسرع وقت به آنها پاسخ دهيم. با اين مقدمه، برويم به سراغ آموزش مقدماتي بهينه‌سازي موتورهاي جستجو يا همان سئو.

براي دريافت آموزش سئو اينجا كليك كنيد.

سئو چه تاثيري بروي مخاطب هدف دارد؟

۱۲ بازديد

براي آموزش سئو از كجا شروع كنيم

​Search Engine Optimazation يا به اختصار SEO، مجموعهاي از تغييرات كوچك اما موثري هستند كه به رشد وب سايت شما كمك ميكنند. شايد اگر به صورت مجزا به هركدام از راهكارهايي كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت، نگاه كنيد، در موثر بودن اين روشها شك داشته باشيد. اما وقتي اين راهكارها را با هم تركيب كنيد و بهينهسازيهاي ديگر سايت را هم همزمان انجام دهيد، شاهد تاثير شگفت سئو روي سايت خود خواهيد بود. ممكن است با بعضي از مواردي كه در اين مقاله دربارهاش صحبت ميكنيم، تا حدودي آشنا باشيد. اما از آنجايي كه اصول اوليه و پايه بهينهسازي موتورهاي جستجو اهميت زيادي دارد و اين مقاله هم قرار است براي افراد مبتدي تا پيشرفته مناسب باشد، ما به تمام جزئيات خواهيم پرداخت.

نكتهاي كه بايد در همين ابتدا به آن اشاره كنيم اين است كه با وجود اهميت الگوريتمهاي گوگل و روشهاي بهينهسازي موتورهاي جستجو، شما در هر حال بايد اولويت را به كاربران خود بدهيد. يعني تمركز خود را معطوف آن چيزي كنيد كه مخاطبين سايت نياز دارند. اگر قرار باشد تمام فكر و ذكرتان، رتبه گرفتن در نتايج جستجوي گوگل باشد، همه چيز خيلي ماشيني و رباتوار پيش خواهد رفت. در حالي كه يك وب سايت خوب، سايتي است كه براي بازديدكنندگانش، مطلوب باشد. فراموش نكنيد اولويت گوگل هم، تجربه كاربري خوب است نه فقط رعايت اصول بهينهسازي موتورهاي جستجو.

آشنايي با مفهوم سئو

۱۲ بازديد

​SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معناي بهينه سازي براي موتورهاي جستجو است. زماني كه وب سايتي طراحي مي كنيد، براي ديده شدن توسط موتورهاي جستجو و در نتيجه نمايان شدن در نتايج جستجو كاربران، مي بايستي اصول و قوانيني را رعايت كنيد كه به طور مستمر به روز رساني مي شوند.

اكثر اين موارد در قالب الگوريتم هاي گوگل تعريف مي شوند كه در خدمات سئووب به تمامي اين موارد توجه خواهد شد تا وب سايت شما به بهترين شكل به موتورهاي جستجو معرفي شوند. هدف نهايي از خدمات سئو، نشان دادن وب سايت شما به كاربران است كه در نتيجه به افزايش ترافيك و بهبود رتبه سايت شما در گوگل منجر خواهد شد.

منبع: https://3eoweb.ir/سئو-سايت/