سئو چه تاثيري بروي مخاطب هدف دارد؟

ثبت شركت با مسئوليت محدود و ثبت برند از تخصص هاي هانا ثبت است. خريد و فروش برند با كمترين هزينه، ثبت شركت خارجي و... از ديگر تخصص هاي هانا ثبت مي ...

سئو چه تاثيري بروي مخاطب هدف دارد؟

۱۳ بازديد

براي آموزش سئو از كجا شروع كنيم

​Search Engine Optimazation يا به اختصار SEO، مجموعهاي از تغييرات كوچك اما موثري هستند كه به رشد وب سايت شما كمك ميكنند. شايد اگر به صورت مجزا به هركدام از راهكارهايي كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت، نگاه كنيد، در موثر بودن اين روشها شك داشته باشيد. اما وقتي اين راهكارها را با هم تركيب كنيد و بهينهسازيهاي ديگر سايت را هم همزمان انجام دهيد، شاهد تاثير شگفت سئو روي سايت خود خواهيد بود. ممكن است با بعضي از مواردي كه در اين مقاله دربارهاش صحبت ميكنيم، تا حدودي آشنا باشيد. اما از آنجايي كه اصول اوليه و پايه بهينهسازي موتورهاي جستجو اهميت زيادي دارد و اين مقاله هم قرار است براي افراد مبتدي تا پيشرفته مناسب باشد، ما به تمام جزئيات خواهيم پرداخت.

نكتهاي كه بايد در همين ابتدا به آن اشاره كنيم اين است كه با وجود اهميت الگوريتمهاي گوگل و روشهاي بهينهسازي موتورهاي جستجو، شما در هر حال بايد اولويت را به كاربران خود بدهيد. يعني تمركز خود را معطوف آن چيزي كنيد كه مخاطبين سايت نياز دارند. اگر قرار باشد تمام فكر و ذكرتان، رتبه گرفتن در نتايج جستجوي گوگل باشد، همه چيز خيلي ماشيني و رباتوار پيش خواهد رفت. در حالي كه يك وب سايت خوب، سايتي است كه براي بازديدكنندگانش، مطلوب باشد. فراموش نكنيد اولويت گوگل هم، تجربه كاربري خوب است نه فقط رعايت اصول بهينهسازي موتورهاي جستجو.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.