مدارك و مراحل ثبت برند مواد غذايي

ثبت شركت با مسئوليت محدود و ثبت برند از تخصص هاي هانا ثبت است. خريد و فروش برند با كمترين هزينه، ثبت شركت خارجي و... از ديگر تخصص هاي هانا ثبت مي ...

مدارك و مراحل ثبت برند مواد غذايي

۳۱ بازديد

ثبت برند مواد غذايي

مدارك و مراحل ثبت برند مواد غذايي

طبيعتاً در اكثر زمينه هاي شغلي بخصوص شركت‌هايي كه ارائه خدمات (محصولات) را در پيش گرفته‌اند رقابت تنگاتنگي وجود دارد. حال اين موضوع در زمينه مواد خوراكي بيشتر نمود پيدا مي كند چرا كه خوراك را نمي توان از زندگي روزمره‌ كنار گذاشت. با توجه به اينكه مواد غذايي به طور مستقيم با سلامت مردم در ارتباط است، انتخاب نوع باكيفيت آن از اهميت زيادي برخوردار است. به همين دليل شركت‌هايي كه در اين خصوص مشغول به فعاليت هستند يا به تازگي قصد ورود به آن را دارند، تلاش مي كنند تا محصولات غذايي خود را با به ثبت رساندن برند دلخواهشان، اعتبار دهند.

برند مواد غذايي يكي از موضوعاتي است كه در حال حاضر به آن فكر مي كنيد و از خود مي پرسيد كه براي به ثبت رساندن برند مواد غذايي بايد چه كارهايي را انجام دهيد. امروز و در اين مقاله تيم متخصص و باتجربه هانا ثبت مي خواهد به سوالات شما در اين زمينه پاسخ دهد.

براي مشاوره تلفني با كارشناسان ثبت شركت و برند هانا ثبت كليك نماييد

مشاوره رايگان ثبتي

ثبت برند مواد غذايي

طبقه بندي محصولات غذايي به جهت ثبت برند حداقل در 4 طبقه (طبقات 29 تا 32) انجام مي شود. در واقع هر نوع مواد غذايي بايد در طبقه مخصوص به خود به ثبت برسند. در ادامه، اين 4 طبقه را مورد بررسي قرار مي دهيم و مدير عامل شركت مواد غذايي كه قصد ثبت برند محصول خود را دارد، بايد دسته‌ي صحيح مواد غذايي را به جهت ثبت برند انتخاب كند.

طبقه 29: اينطبقه مواد غذايي مختص گوشت (ماهي و ماكيان و شكار)، عصاره گوشت، ميوه و سبزيجات (پخته، منجمد يا كنسرو)، انواع ژله، روغن هاي خوراكي، شير و محصولات وابسته، تخم مرغ و مرباجات مي باشد.

طبقه 30: اين طبقه نيز به يخ و بستني، شكر، نان، نمك، ادويه ها، چاي و كاكائو، پودر شيريني پزي، آرد و فرآورده هاي ديگر غلات، عسل، مخمر، شكر، برنج، نشاسته، قهوه مصنوعي اختصاص پيدا مي‌كند.

طبقه 31: جوانه جو، موادهاي غذايي مخصوص حيوانات، غلات، محصولات كشاورزي، ميوه و سبزيجات تازه، حيوانات زنده، گياهان طبيعي، گل ها و بذرها نيز در اين طبقه قرار دارند.

طبقه 33: اين طبقه شامل آب معدني، نوشابه، ماءالشعيرها، آب ميوه ها، شربت خواهد بود.

 

منبع: https://www.hanasabt.com/ثبت-برند-مواد-غذايي/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.