ثبت شركت و ثبت برند با هانا ثبت

ثبت شركت با مسئوليت محدود و ثبت برند از تخصص هاي هانا ثبت است. خريد و فروش برند با كمترين هزينه، ثبت شركت خارجي و... از ديگر تخصص هاي هانا ثبت مي ...

ثبت شركت و ثبت برند با هانا ثبت

۲۸ بازديد

 

طبق قوانين تعيين شده براي اين كه يك شركت بتواند به رسميت شناخته شود بايد ابتدا شركت از طريق سامانه رسمي به ثبت رسيده باشد. در واقع شركت اگر ثبت رسمي نشود داراي اعتبار نبوده و اين كار برخلاف قوانين است. ثبت شركت و پس از آن ثبت برند مي‌تواند داراي آثار مهمي از لحاظ قانوني و استفاده از خدمات مختلف براي صاحب شركت باشد. افرادي كه اقدام به ثبت شركت مي‌كنند مي‌توانند به فعاليت تجاري خود اعتبار خاصي ببخشند.

ثبت شركت و ثبت برند به عنوان دو مقوله بسيار مهم براي صاحبان كسب و كارها است كه امروز با توجه به قوانين تعيين شده بايد در اسرع وقت به آن رسيدگي شود. در واقع پس از ثبت شركت، افراد بايد بتوانند براي فعاليت‌هاي تجاري خود برند مورد علاقه خود را به ثبت برسانند. ما در اين مقاله مي‌خواهيم در مورد اهميت ثبت شركت و ثبت برند مطالب مهمي را قرار دهيم.

 

ثبت شركت و ثبت برند با هانا ثبت

ثبت شركت علاوه بر به رسميت شناختن فعاليت شركت باعث مي‌شود تا از ديد معامله كنندگان نيز داراي اعتبار خاص باشد. در واقع اگر شركت به صورت قانوني به ثبت نرسيده باشد نمي‌توان براي آن شخصيت‌هاي حقوقي در نظر گرفت كه اين امر از ديد افراد معامله گر به عنوان يك نقطه ضعف كليدي محسوب مي‌شود. ثبت شركت از لحاظ رسيدگي به آن نيز داراي اهميت است و اگر شركت به صورت قانوني به ثبت رسيده باشد مي‌توان مراحل رسيدگي به آن را در بهترين حالت انجام داد.

براي مشورت ميتوانيد از مشاوره رايگان كارشناسان ثبتي هانا ثبت كمك بگيريد. كافيست در ساعات اداري با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگيريد تا با كارشناسان ثبت هانا صحبت كنيد.

ثبت شركت به صورت رسمي اين امكان را به افراد و شركاء مي‌دهد كه بتوانند در چارچوب يك بستر قانوني فعاليت خود را ادامه دهند و براي جلوگيري از سوء استفاده‌هاي احتمالي شركاء وجود ثبت شركت باعث پيگيري‌هاي قانوني مي‌شود. ثبت شركت باعث مي‌شود تا افراد بتوانند از وام‌هاي نهادهاي دولتي به نحو احسن استفاده كنند و خدمات دولتي تنها به شركت‌هايي كه به صورت رسمي و قانوني فعاليت مي‌كنند داده مي‌شود. مراحل ثبت شركت متنوع بوده و مي‌تواند گستردگي زيادي داشته باشد:

· براي ثبت شركت بهتر است طبق آيين نامه مصوب شهريور ماه 1340 وزارت دادگستري به اداره ثبت شركت‌ها مراجعه كرد. امروزه با توجه به پيشرفت تكنولوژي ثبت شركت از طريق سامانه در نظر گرفته شده قابل انجام است. با مراجعه به وب سايت اداره امور مالكيت معنوي مي‌توان با توجه به درخواست داده شده، فرم‌هاي مشخص را تكميل نمود و مراحل ثبت شركت را بعد از پرداخت هزينه به سرانجام رساند.

مراحل ثبت شركت به دليل گستردگي كه دارد مي‌تواند كمي پيچيده باشد و بسياري از صاحبان كسب و كارهاي مختلف به دليل عدم داشتن زمان كافي و تخصصي مناسب، مراحل ثبت شركت و ثبت برند را به موسسه‌هاي مختلف واگذار مي‌كنند. پس از ثبت شركت اگر بتوانيد در اسرع وقت به دنبال ثبت برند تجاري خود باشيد قطعاً در بلندمدت مي‌تواند به سودهاي مناسب دست پيدا كنيد. ثبت برند نيز داراي مراحل مختلف است.

 

ثبت برند

وجود علامت تجاري براي هر كسب و كاري داراي اهميت است چرا كه نشان تجاري به عنوان يك علامت مخصوص براي محصولات و خدمات يك شركت است. برند مي‌تواند شامل نام فارسي و يا لاتين باشد كه مراحل ثبت هر كدام كمي با هم متفاوت است. برند تجاري باعث مي‌شود تا محصولات و خدمات يك شركت داراي تفاوت‌هاي قابل توجهي نسبت به محصولات ساير شركت‌ها باشد كه اين امر براي مشتريان داراي اهميت است.

ثبت برند تجاري براي شركت نيز تعهداتي ايجاد مي‌كند كه بتواند كيفيت محصولات خود را حفظ كرده و در سال‌هاي آينده خدمات بيشتر و متنوع‌تري را براي مشتريان در نظر بگيريد. مراحل ثبت برند نيز به مانند ثبت شركت داراي گستردگي مختلف است و اگر صاحبان كسب و كارها آشنايي كاملي با مراحل ثبت آن نداشته باشند قطعاً در مراحل انجام آن دچار مشكل مي‌شوند. بايد توجه داشته باشيد كه برند تجاري ثبت شده به مدت ده سال داراي اعتبار بوده و بعد از آن بايد مجدد نسبت به تمديد اعتبار آن درخواست خود را اعلام كنيد.

براي مشورت ميتوانيد از مشاوره رايگان كارشناسان ثبتي هانا ثبت كمك بگيريد. كافيست در ساعات اداري با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگيريد تا با كارشناسان ثبت هانا صحبت كنيد.

اگر براي ثبت شركت و برند به دنبال يك موسسه معتبر هستيد و مي‌خواهيد با خيال راحت مراحل ثبت را به سرانجام برسانيد مي‌توانيد از ثبت شركت هانا استفاده كنيد.

 

ثبت شركت هانا

ثبت شركت هانا به عنوان يك شركت معتبر در زمينه ثبت شركت و برند محسوب مي‌شود كه خدمات مختلفي مانند ثبت تغييرات شركت، ثبت برند و نشان تجاري، خريد و فروش شركت و همچنين فروش برند آماده را ارائه مي‌دهد كه مي‌توانيد از خدمات اين شركت نهايت استفاده را داشته باشيد. شركت هانا اين اطمينان را به شما مي‌دهد كه بتوانيد در سريع‌ترين زمان ممكن و با هزينه مناسب ثبت شركت و برند خود را به سر انجام برسانيد.

مراحل انجام خدمات در ثبت شركت هانا شامل سه مرحله اصلي بوده كه از جمله آن مي‌توان به مشاوره اوليه، عقد قرارداد و انجام خدمات در سريع‌ترين زمان ممكن اشاره كرد. در واقع وجود مشاوره اوليه كه توسط كارشناسان متخصص انجام مي‌شود شما را در يك وضعيت مناسب قرار مي‌دهد تا بتوانيد تصميم گيري مناسبي داشته باشيد، سپس مي‌توانيد با عقد قرارداد با شركت هانا با خيال راحت مراحل انجام كار را مشاهده كنيد. پس از عقد قرارداد انجام خدمات توسط تيم هانا با هماهنگي شما آغاز خواهد شد و گزارش لحظه به لحظه كار را مي‌توانيد مشاهده كنيد.

 

كلام آخر

در واقع استفاده از خدمات ثبت شركت و ثبت برند توسط موسسه‌هاي مختلف انجام مي‌شود اما وجود يك موسسه كه بتواند با اطمينان خاطر خيال شما را از بابت انجام خدمات به شكل صحيح در قالب تعهدات صورت گرفته انجام دهد داراي اهميت است. ثبت شركت هانا به عنوان يك شركت تخصصي در زمينه ثبت شركت و برند مي‌تواند خيال شما را از بابت انجام خدمات گوناگون راحت كند. يكي از مزاياي كليدي و قابل ذكر اين شركت وجود مشاوره رايگان است.

در واقع اگر شما بخواهيد ثبت شركت و برند خود را انجام دهيد و در مراحل انجام آن دچار ترديد هستيد مي‌توانيد با ثبت شركت هانا تماس بگيريد و از وجود مشاوران تخصصي استفاده كنيد. قطعاً پس از مشاوره با خيال آسوده‌تر مي‌توانيد صفر تا صد مراحل انجام ثبت شركت و برند خود را به اين مجموعه معتبر واگذار كنيد.

براي مشورت ميتوانيد از مشاوره رايگان كارشناسان ثبتي هانا ثبت كمك بگيريد. كافيست در ساعات اداري با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگيريد تا با كارشناسان ثبت هانا صحبت كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.