کوکوی کدوی خوشمزه بدون یک قطره روغن

ثبت شركت با مسئوليت محدود و ثبت برند از تخصص هاي هانا ثبت است. خريد و فروش برند با كمترين هزينه، ثبت شركت خارجي و... از ديگر تخصص هاي هانا ثبت مي ...

کوکوی کدوی خوشمزه بدون یک قطره روغن

۷ بازديد

کوکوی کدو سبز

کوکو در هر طعمی که باشد از آن غذاهای پرطرفداری است که با هر بار خوردن آن از طعم بی نظیر و بافت تردی که دارد لذت می‌بریم و از طرفی چون یک غذای سرخ شده است عذاب وجدان خوردن آن از ما جدا نمی‌شود و ترجیح می‌دهیم در برنامه غذایی هفته، غذاهای کم‌چرب و سالم‌تری را انتخاب کنیم و کوکو را علی‌رغم میلی که داریم کمتر بپزیم. اما پخت کوکو بدون روغن هم ممکن است و برای پخت آن کافی است از فر به جای تابه و روغن استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با دستور پخت یک کوکو خوشمزه به نام کوکو کدو سبز و نکات پخت آن را در فر بدون یک قطره روغن آشنا شوید. در آکاس مدیا بخوانید:

طرز تهیه کوکوی کدو سبز

ابتدا کدو را بشویید و پوست آن را بگیرید سپس با رنده درشت آن را رنده کنید. می توانید از غذاساز نیز برای خرد کردن کوکو استفاده کنید. کرفس را به خوبی خرد کنید و به کدو اضافه کنید و با دست آن را به خوبی فشار دهید تا آب مواد به خوبی از آن خارج شود.

پیاز و سیر را رنده کنید و مجدداً آب آنها را با فشار دست خارج کنید و به مخلوط کدو و کرفس اضافه کنید حالا مواد خشک شامل:‌ آرد، نمک و فلفل را به مخلوط اضافه کنید. روی مواد را با سلفون بپوشانید و آن را داخل یخچال به مدت نیم‌ساعت قرار دهید.

فر را یک ربع قبل از قرار دادن کوکو داخل آن در دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد،‌ روشن کنید. روی سینی فر کاغذ روغنی بکشید سپس مواد کوکو آماده شده را با قاشق به اندازه دایره‌هایی به قطر نعلبکی و ضخامت یک سانت روی کاغذ روغنی بریزید. کوکو کدو را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه داخل فر روشن قرار دهید و به صورت داغ یا سرد به همراه ماست و سالاد میل کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.