۷ ماسک فوق العاده برای جلوگیری و از بین بردن جوش صورت!

ثبت شركت با مسئوليت محدود و ثبت برند از تخصص هاي هانا ثبت است. خريد و فروش برند با كمترين هزينه، ثبت شركت خارجي و... از ديگر تخصص هاي هانا ثبت مي ...

۷ ماسک فوق العاده برای جلوگیری و از بین بردن جوش صورت!

۸ بازديد

 

بدن افراد تحت تأثیر دریافت برخی از مواد غذایی و یا عوامل بیرونی همچون آلودگی هوا، واکنش‌های مختلفی را نشان می‌دهد. یکی از شایع‌ترین واکنش‌های بدن، بروز جوش روی سطح پوست صورت است که افراد زیادی با این مشکل مواجه می‌شوند. مهمترین و پرکاربردترین روش برای جلوگیری و درمان جوش‌‌های صورت، استفاده از ماسک‌‌‌های متنوع خانگی است که سلامت پوست شما را تضمین می‌کند. استفاده روزانه از ماسک‌های صورت تأثیر بسیاری روی طراوت و شادابی پوست گذاشته و جوانی پوست را تضمین می‌نماید. در این مقاله از بانی‌مگ تلاش کرده‌ایم تا شما را با ۷ ماسک فوق العاده برای جوش صورت آشنا کنیم.

ابتدا صورتتان را بشویید!

 

زمانی که به مراقبت از پوست می‌پردازید، احساس خوشایندی به شما دست خواهد داد و پوست شما شادابی و جوانی را تجربه می‌کند؛ بنابراین مهم است که مراقبت‌های پوستی را جدی بگیرید. توجه نمایید که برای استفاده از انواع ماسک فوق العاده برای جوش صورت باید ابتدا صورتتان را با ژل‌های شستشو و یا صابون بشویید تا تأثیر ماسک‌ صورت بیشتر شود.

ماسک عسل و آبِ لیمو

 

مواد لازم:

  • یک قاشق غذاخوری عسل
  • یک عدد لیموی تازه

لیمو یکی از مواد پرکاربرد در درمان خانگی جوش صورت است که موجب بیرون آمدن جوش‌های زیرپوستی شده و پوست صورت را روشن می‌سازد. همچنین وجود عسل در این ماسک سبب کاهش التهابات پوستی شده و پوست را آرام می‌نماید. از این ماسک ضدالتهاب و جوش می‌توانید هفته‌ای ۳ بار استفاده کرده تا پس از گذشت مدت کوتاهی تأثیر فوق العادۀ آن را مشاهده نمایید.

برای تهیه و استفاده ماسک آبلیمو و عسل، ابتدا آبِ لیمو را بگیرید و سپس با کمک یک قلموی نرم، آبِ لیمو را روی صورت بمالید. بعد از این مرحله عسل را نیز روی پوستتان بمالید و حدود ۲۰ دقیقه صبر نمایید و سپس صورت خود را شستشو دهید.

 

ماسک ضدِ جوش زردچوبه

 

مواد لازم:

  • یک قاشق غذاخوری زردچوبه
  • نصف لیوان آب

زردچوبه با خاصیت ضدالتهاب، جوش و ضدعفونی کنندگی، درمان مناسبی برای جلوگیری از بروز جوش صورت محسوب می‌شود. برای تهیۀ این ماسک فوق العاده برای جوش صورت، مقداری آب را به یک قاشق زردچوبه اضافه نمایید تا حالتی خمیری به دست آید؛ سپس مواد آماده شده را به مدت نیم ساعت روی پوست خود قرار داده و پس از آن صورت خود را بشویید. این ماسک تأثیر فوق العاده‌ای بر کاهش التهابات پوستی دارد و از پوست شما در مقابل جوش‌های مزاحم، محافظت می‌نماید.

منبع: https://sanapress.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.