چاپ تابلو شاسی از آی ار چاپ

ثبت شركت با مسئوليت محدود و ثبت برند از تخصص هاي هانا ثبت است. خريد و فروش برند با كمترين هزينه، ثبت شركت خارجي و... از ديگر تخصص هاي هانا ثبت مي ...

چاپ تابلو شاسی از آی ار چاپ

۴ بازديد

جنس کاغذ استفاده شده در تابلو شاسی دارای اهمیت است که از جمله کاغذهای مورد استفاده در این زمینه می‌توان به کاغذ مات، کاغذ ابریشمی و کاغذ متالیک اشاره کرد. مجموعه آی آر چاپ توانسته است با بهترین کیفیت تابلو شاسی تولید کرده و برای مشتریان ارسال کند. تابلو شاسی در ضخامت 8، 16 و 30 میل وجود داشته که قابل چاپ است و با توجه به نیاز شما تعیین می‌شود.

 

تابلو تابلو شاسی

عوامل تعیین کننده تابلو شاسی

یکی از موارد حائز اهمیت در چاپ تابلو شاسی این است که شما کیفیت تابلو شاسی مناسبی را انتخاب کنید. عوامل مختلفی در کیفیت تابلو شاسی وجود داشته که می‌تواند برای خرید تعیین کننده باشد. عوامل زیادی در تعیین جنس تابلو شاسی مؤثر است که از جمله آن‌ها می‌توان به نحوه نصب و چسباندن کاغذ اشاره کرد. ابزار و وسایل مختلفی برای هم سطح کردن سطح ام دی اف در تابلو شاسی وجود داشته که باید به آن توجه نمود.

اگر در هنگام خرید تابلو شاسی و بعد از آن در زمان نصب، به سطح صیقلی تابلو توجه نکنید این امر باعث می‌شود تا حباب بر روی کار نهایی شما ایجاد شود که قطعاً مورد رضایت مشتریان نخواهد بود. در این بین استفاده از چسب دو طرفه باعث می‌شود تا کیفیت نصب تابلو شاسی افزایش پیدا کند. پس در هنگام خرید و نصب باید به موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید یک خرید موفق و رضایت بخش داشته باشید.


 

جنس کاغذ تابلو شاسی

در هنگام خرید تابلو شاسی باید دقت داشته باشید که در مورد جنس کاغذی که می­‌خواهید استفاده کنید، تحقیق کنید. به طور معمول جنس کاغذ تابلو شاسی از سه نوع کاغذ مات، کاغذ سیلک یا ابریشمی و کاغذ متالیک است. کاغذ مات و کاغذ ابریشمی دارای بافت هستند و به همین دلیل توانایی انعکاس نور ندارند و به اثر انگشت، حساس نیستند. تفاوت این دو نوع کاغذ در این است که کاغذ ابریشمی دارای بافت منظم است و به همین دلیل مناسب نمایشگاه­‌ها و عکس­‌های آتلیه است. البته کاغذ مات هم برای تصاویر روی میز و دیوار و به طور کلی مکان­‌های پرنور مناسب است.

کاغذ متالیک به دلیل اینکه دارای بافت نیست، توانایی انعکاس مناسب نور را دارد و ضمناً به اثر انگشت هم حساس است. از این نوع کاغذ می­‌توان در عکس­‌های اسپرت، عکس­های طبیعت و قاب شاسی­‌ها استفاده کرد.

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1022/تخته-شاسی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.