معرفی کامل فیلم علف زار

ثبت شركت با مسئوليت محدود و ثبت برند از تخصص هاي هانا ثبت است. خريد و فروش برند با كمترين هزينه، ثبت شركت خارجي و... از ديگر تخصص هاي هانا ثبت مي ...

معرفی کامل فیلم علف زار

۵ بازديد
معرفی کامل فیلم علف زار




علف‌زار فیلمی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان محصول سال ۱۴۰۰ است.[۴] این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت[۵] و در چندین رشته نامزد و در نهایت برنده ۴ جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه شد. این فیلم همچنین بعد از موقعیت مهدی با نامزدی در ۱۳ رشته دارای بیشترین تعداد نامزدی در این دوره از جشنواره فیلم فجر بود.

لیست 55 فیلم برتر IMDb

IMDb یک پایگاه و بانک اطلاعات اینترنتی معتبر مربوط به فیلم‌ و سریال‌ها، برنامه‌ها ی تلویزیونی، بازی‌های ویدئویی، رسانه خانگی و پخش آنلاین محتوا است. این پایگاه داده‌ها معمولا شامل اطلاعاتی از قبیل بازیگران، عوامل، بیوگرافی‌های شخصی، خلاصه داستان فیلم‌ها، رتبه‌بندی و نقدهای منتقدان و مخاطبان می‌شود. کاربران در IMDb به فیلم‌ها و سریال‌ها از 10 نمره امتیاز می‌دهند و به نوعی در نظرسنجی آن شرکت می‌کنند. علاوه بر کاربران، وب‌سایت IMDb نیز بر اساس معیارهای خود به فیلم‌ها امتیاز داده و سطح کیفی آنها را ارزیابی می‌کند. در ادامه این مقاله سینمایی فیلم های برتر IMDb که امتیاز بالایی از این وب‌سایت کسب کرده‌اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

فیلم بر اساس واقعیت غریبانه

بهترین نمایش ها در نتفلیکس

بهترین های تلویزیونی از آغاز تاکنون

در این بخش بهترین فیلم های جهان از نظر IMDb را به شما معرفی کرده و هریک را به صورت مختصر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. این عناوین به ترتیب برترین فیلم های IMDb معرفی می‌شوند. با معرفی برترین فیلم های IMDb همراه پلازا باشید.

1. فیلم رستگاری در شاوشنک  The Shawshank Redemption از برترین فیلم های IMDb

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.