هزينه ثبت تغيير آدرس شركت

ثبت شركت با مسئوليت محدود و ثبت برند از تخصص هاي هانا ثبت است. خريد و فروش برند با كمترين هزينه، ثبت شركت خارجي و... از ديگر تخصص هاي هانا ثبت مي ...

هزينه ثبت تغيير آدرس شركت

۲۵ بازديد

هزينه ثبت تغيير آدرس شركت

 

زماني كه يك شركت تجاري را به صورت قانوني به ثبت مي‌رسانيد، طبق قوانين تعيين شده حداكثر به مدت دو ماه زمان داريد تا يك مكان اداري براي آن تعيين كنيد. تعيين يك مكان مناسب براي ثبت شركت به دليل وجود پرونده مالياتي و دريافت كد اقتصادي ضروري است. ممكن است پس از ثبت شركت به هر دليلي نياز به ثبت تغيير آدرس احساس شود. بايد توجه كنيد كه ثبت تغيير آدرس شركت داراي هزينه است لذا هزينه ثبت تغيير آدرس شركت با توجه به ماهيت شركت‌ها متفاوت است.

تغيير آدرس شركت به معناي جا به جايي يك شركت يا موسسه از يك مكان به مكان ديگر است. تغيير آدرس شركت بايد طبق قوانين در نظر گرفته شده انجام شود و با توجه به اساسنامه قانوني و بندهاي موجود در آن، داراي تشريفات خاص است. اگر مي‌خواهيد در زمينه هزينه ثبت تغيير آدرس شركت بيشتر بدانيد بهتر است تا انتها ما را همراهي كنيد.

تغيير آدرس شركت

همان طور كه در بالا به آن اشاره شد، با توجه به ماهيت شركت‌هاي موجود در ايران گاهي به دلايل مشخص مالك شركت قصد دارد تا مكان فيزيكي شركت يا موسسه را تغيير دهيد. قانون اين اجازه را به وي مي‌دهد كه بتواند در چارچوب تشريفات در نظر گرفته شده تغيير آدرس شركت را در سيستم اعمال كند. در صورتي كه در اساسنامه شركت اختيار تغيير آدرس به عهده هيئت مديره واگذار شده باشد اين كار مي‌تواند توسط هيئت مديره بدون هيچ منع قانوني انجام شود.

زماني كه يك شركت قصد تغيير آدرس خود را دارد و مي‌خواهد يك جا به جايي بزرگ انجام دهد، تمامي شركا بايد در قالب يك جلسه، صورت‌جلسه‌اي تنظيم كرده و آن را امضاء نمايند. در شركت‌هاي سهامي خاص و شركت‌هاي با مسئوليت محدود با تشكيل يك مجمع عمومي فوق‌العاده تغيير آدرس شركت مورد بررسي قرار مي‌گيرد. صورت جلسه نگارش شده بايد به صورت رسمي به امضاء تمامي اعضاء رسيده باشد تا اعتبار قانوني داشته باشد.

[f]

مدارك مورد نياز براي تغيير آدرس شركت

با توجه به اين كه براي تغيير آدرس شركت بايد تشريفات به خصوصي طي شود لذا در اين زمينه نياز است كه يك سري از مدارك مختلف تهيه و به اداره امور ثبت شركت‌ها داده شود. مدارك مورد نياز براي تغيير آدرس شركت به شرح زير است:

  • ارائه مدارك هويت مدير اصلي شركت به همراه سهامداران و شركا
  • ارائه مدارك شركت شامل اساسنامه، شركت نامه، اظهارنامه، روزنامه تأسيس و روزنامه آخرين تغييرات انجام شده
  • ارائه مهر شركت يا موسسه و سربرگ شركت براي تنظيم صورت جلسه
  • تشكيل جلسه و تنظيم صورت جلسه كه به امضاء تمام اعضاء رسيده باشد
  • تعيين مكان جديد براي انجام فعاليت شركت (مكان جديد بايد داراي كد پستي باشد)
  • ارائه ساير مدارك مورد نياز كه براي شركت‌هاي مختلف متغيير است

هزينه ثبت تغيير آدرس شركت

هزينه ثبت تغييرات شركت با توجه به وجود قوانين مشخص به دو دسته مختلف تقسيم بندي مي‌شود كه شامل هزينه روزنامه رسمي تغييرات شركت و هزينه ثبت تغييرات شركت است. براي تغيير آدرس شركت همان طور كه در مقدمه به آن اشاره شد بايد هزينه مختلفي پرداخت شود. براي تغيير آدرس شركت تهيه كردن يك صورت‌جلسه مجمع عمومي فوق‌العاده كافي است كه هزينه حدودي آن براي شركت‌هاي مختلف چيزي حدود 400 هزار تومان است. هزينه بيان شده به صورت قطعي نبوده و نمي‌توان براي شركت‌هاي مختلف به آن استناد كرد.

با توجه به تغييرات صورت گرفته ثبت تغييرات بايد در روزنامه به اطلاع عموم مردم برسد. در واقع تغيير آدرس شركت بايد در روزنامه رسمي و كثيرالانتشار درج و منتشر شود كه هر كدام از اين موارد داراي هزينه مجزا بوده و مي‌تواند حدود 300 هزار تومان هزينه به دنبال داشته باشد. با توجه به موارد گفته شده و ثبت تغييرات در سامانه مربوطه مي‌توان بيان داشت كه هزينه تغييرات مي‌تواند براي شركت‌هاي با سهامي خاص و شركت‌هاي با مسئوليت محدود متفاوت باشد.

[f]

كلام پاياني

بايد توجه داشته باشيد كه تغيير آدرس شركت داراي هزينه است. هزينه ثبت تغيير آدرس شركت متفاوت بوده و با توجه به ماهيت شركت هاي مختلف مي تواند داراي تشريفات خاص باشد. توجه داشته باشيد كه هر تغيير جانبي پس از ثبت كامل شركت داراي هزينه بوده و متغيير است. تغييرات شركت به عنوان يكي از معيارهاي اصلاح موضوعات شركت بوده و مي‌تواند براي مديران كسب و كارهاي تجاري داراي اهميت باشد.

اگر بخواهيد آدرس شركت خود را تغيير دهيد و از يك مكان به مكان ديگر برويد بهتر است اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيد. اگر مي‌خواهيد تمام مراحل تغيير آدرس و پرداخت هزينه را در يك بستر امن انجام دهيد مي‌توانيد از ثبت شركت هانا استفاده كنيد. ثبت شركت هانا به عنوان يك شركت تخصصي در اين زمينه فعاليت داشته كه مي‌تواند ثبت تغييرات شركت را با قيمت بسيار مناسب و با كيفيت عالي انجام دهد. خدمات مختلفي از سوي اين مجموعه انجام مي‌شود كه مي‌توانيد با مراجعه به وب سايت ثبت شركت هانا از خدمات آنان بهره‌مند شويد.

براي مشورت و مشاوره رايگان از كارشناسان ثبتي هانا ثبت كمك بگيريد. كافيست در ساعات اداري با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگيريد تا با كارشناسان ثبت هانا بهترين شركت ثبت برند در تهران صحبت كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.